Kan registratie niet aanklikken...

Veel voorkomende vragen over alles wat met installatie/registratie/licenties van MusiCAD te maken heeft.
Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Kan registratie niet aanklikken...

Ongelezen bericht door Musys » vr 05 aug 2011, 13:19

Ik wil graag een licentie kopen, nu heb ik alleen wel een vraag.

In het mailtje dat ik kreeg na aanmelden staat dat ik me moet registreren (Help/Registratie) als ik een licentie wil aanschaffen
Nu is het zo dat ik dit niet kan aanklikken...
Waarschijnlijk is er op de webpagina registratie geklikt die alleen e.e.a. probeert uit te leggen maar niet gemaakt is om daadwerkelijk de registratie uit te voeren.

Zowel registratie als het invullen van de licentie van MusiCAD kan alleen met het notatieprogramma zelf gebeuren, dus niet vanuit een webbrowser (het programma waarmee je deze tekst leest) zoals Internet Explorer, Firefox, Google Chrome.
Open MusiCAD met behulp van het MusiCAD-icoon op het bureaublad en ga dan in het hoofdmenu naar help, en klik op registratie.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik die gegevens al ingevuld na het downloaden.
Tijdens installatie wordt het registratieprogramma een keer gestart, en heb je je gegevens (gedeeltelijk) al ingevuld. Waarschijnlijk heb je toen niet op 'Verstuur' gedrukt aan het einde van de registratie, dat moet nu dus wel.
Is 45 euro overmaken o.v.v. mijn emailadres dan voldoende?
Als zowel betaling als registratie bij ons binnen zijn krijg je de licentie zo snel mogelijk toegestuurd.

Plaats reactie