MusiCAD verdwenen na installatie Windows 7

Veel voorkomende vragen over alles wat met installatie/registratie/licenties van MusiCAD te maken heeft.
Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

MusiCAD verdwenen na installatie Windows 7

Ongelezen bericht door Musys » ma 28 mar 2011, 15:52

Ik heb Windows 7 geïnstalleerd over XP, en nu kan ik MusiCAD niet meer vinden.
Hoe moet ik dit probleem oplossen? Ik heb al een licentiecode.
MusiCAD 3.1 wordt standaard geïnstalleerd in C:\Program Files\Musys Software\MusiCAD 3.1
Na installatie van Windows 7 over windows XP heen zou de locatie hetzelfde moeten zijn gebleven.
Hoewel Windows 7 een andere indeling voor gebruikersbestanden heeft zouden ook deze (met een list van Windows 7) vindbaar moeten blijven.
XP: c:\Users en Settings\MIJNNAAM\Mijn Documenten\Mijn Muziek
Win7: c:\Gebruikers\MIJNNAAM\Mijn muziek

Als MusiCAD echt niet meer te vinden is, dan kun je het programma het beste opnieuw downloaden en installeren. De licentie blijft in principe geldig als de hardware niet veranderd is. Als je bij het opnieuw installeren alle gegevens weer invult (let op correct emailadres) en de knop [Verstuur] gebruikt komen de benodigde gegevens (opnieuw) bij ons terecht en krijg je de licentie opgestuurd als de hardware gelijk gebleven was. Gebruik indien nodig in het programma [Help|Registratie].

Als de hardware wel was gewijzigd, krijg je een mailtje met een betalingsverzoek voor een nieuwe licentie (momenteel 10 euro). Na betaling krijg je alsnog de licentie.

Plaats reactie