Aanvraagcode is anders na herinstallatie van Windows

Veel voorkomende vragen over alles wat met installatie/registratie/licenties van MusiCAD te maken heeft.
Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Aanvraagcode is anders na herinstallatie van Windows

Ongelezen bericht door Musys » za 13 nov 2010, 14:04

Mijn computer is gecrasht, weer opnieuw geïnstalleerd en nu valt me ineens op dat de aanvraagcode van MusiCAD ineens anders is dan toen ik de vorige keer een licentie kreeg... Wat nu?
Tenzij er echt veel aan de computerhardware is veranderd (moederbord vervangen) zal MusiCAD meestal wel werken met de eerdere licentie. Wat er precies aan de hand is wordt duidelijk als we een nieuwe registratie van u krijgen.

Als je de registratieschermen invult en de knop "verstuur" gebruikt om de aanvraag voor een licentie naar ons op te sturen is e.e.a. meestal zo geregeld.

Als uit de aanvraag blijkt (de 'aanvraagcode' en registratienaam verschaffen ons hierover duidelijkheid) dat het dezelfde PC betrof als waarvoor u een eerdere licentie had aangeschaft dan ontvangt u van ons de licentie voor de betreffende computer zonder verdere kosten.

Gewoon proberen of de eerdere licentie nog werkt kan ook. Als MusiCAD een nieuw gemaakt testmuziekje vonder vragen opslaat en weer correct kan openen is de licentie nog in orde.

Voor een nieuwe of drastisch gereviseerde PC (nieuwe hardware) maakt u eerst 10 euro over, waarna van ons een nieuwe licentie voor die computer opgestuurd krijgt.

Plaats reactie