Licentie na vervangen van schijf

Veel voorkomende vragen over alles wat met installatie/registratie/licenties van MusiCAD te maken heeft.
Baldrick
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 07 okt 2018, 10:33

Licentie na vervangen van schijf

Ongelezen bericht door Baldrick » zo 07 okt 2018, 10:40

Ik had een gekochte installatie, van versie 4 op mijn laptop, maar nadat de schijf kapot ging, heb ik een nieuwe installatie moeten doen. Helaas heb ik nu geen licentie meer. Wat valt hier aan te doen?

Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 517
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Re: Licentie na vervangen van schijf

Ongelezen bericht door Musys » ma 08 okt 2018, 11:10

Ik had een gekochte installatie, van versie 4 op mijn laptop, maar nadat de schijf kapot ging, heb ik een nieuwe installatie moeten doen. Helaas heb ik nu geen licentie meer. Wat valt hier aan te doen?
Eerder uitgegeven licenties staan op naam, en horen bij de computerhardware.
Als daar iets aan veranderd is heeft dat mogelijk gevolg voor een licentie.

Drie situaties:
  • als uit onze administratie blijkt dat er sprake is van een beperkte upgrade dan krijg je een nieuwe licentie gemaild na aanvraag;
  • als blijkt dat er sprake is van een nieuwe/andere computer zul je een tweede licentie of een upgrade (als je nog een oude MusiCAD versie gebruikt);
  • als je nog geen licentie had zul je een licentie moeten aanschaffen.

Plaats reactie