Registreren, hoe gaat dat?

Veel voorkomende vragen over alles wat met installatie/registratie/licenties van MusiCAD te maken heeft.
Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Registreren, hoe gaat dat?

Ongelezen bericht door Musys » za 31 okt 2009, 23:34

Ik heb me aangemeld op de website voor een evaluatie-exemplaar van MusiCAD. Vervolgens kreeg ik een mailtje waarin de downloadgegevens stonden en heb ik MusiCAD kunnen downloaden. Vervolgens heb ik MusiCAD geïnstalleerd en de gevraagde schermen ingevuld. Tot zover geen probleem. Na een paar muziekstukjes te hebben ingevoerd heb ik de smaak te pakken gekregen en heb ik 45 euro overgemaakt voor een licentie. Ik snap nu alleen niet wat er nu verder moet gebeuren...
Als je betaling bij ons binnen is, zijn daarnaast nog de registratiegegevens (je naam en de aanvraagcode van de computer) nodig om een licentie te kunnen maken.

Om je registratiegegevens te versturen start je MusiCAD als gebruikelijk op en ga je in het hoofdmenu naar help|registratie. Je vult daar de schermen in voor zover nog nodig. In het laatste scherm staat een knop:
verstuurknop.gif
verstuurknop.gif (1.07 KiB) 9601 keer bekeken
Na drukken op de verstuurknop krijg je te zien welke gegevens er verstuurd zullen worden als je op Ok drukt. De gegevens zijn daarna naar onze website verstuurd en zullen zo snel mogelijk verwerkt worden. Je licentie krijg je daarna per email toegezonden.

Plaats reactie