MusiCAD op een nieuwe computer

Veel voorkomende vragen over alles wat met installatie/registratie/licenties van MusiCAD te maken heeft.
Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

MusiCAD op een nieuwe computer

Ongelezen bericht door Musys » zo 11 aug 2013, 16:36

Ik heb een nieuwe computer aangeschaft en alle programma's van de oude computer geïnstalleerd. Ik had een licentie voor MusiCAD op mijn oude computer, maar deze werkt niet meer op de de nieuwe. Wat nu?
Op deze site is onder download kosteloos de laatste versie op te halen; bij aanschaf van een nieuwe computer kun je het beste de meest recente versie van MusiCAD installeren.
Zie ook MusiCAD installatie voor (algemene) programma-installatie-obstakels.

Een licentie staat op naam en een specifieke computer (zie voorwaarden). Evenmin als je oude licentie voor de computer van de buren werkt, werkt deze voor een eigen nieuwe computer.

Als je al voor een eerdere computer een licentie had voor versie 4 kun je na overmaken van €10 (in plaats van €45) een nieuwe licentie aanvragen. Als je meteen overstapt op versie 4 betaal je €20

Als je een licentie voor versie 3 had en niet wilt upgraden, dan kun je proberen of versie 3 op de nieuwe computer nog werkt door deze te downloaden/installeren vanaf mc3.musicad.nl Een nieuwe licentie kost dan €10.

Gebruik het menu [Help|registratie] na installeren van MusiCAD (geef zolang als licentie 0 in). Als aanvraag en betaling binnen zijn krijg je de licentie toegestuurd.


Laatst omhoog gehaald door Musys op zo 11 aug 2013, 16:36.

Plaats reactie