Waar blijft mijn licentie?

Veel voorkomende vragen over alles wat met installatie/registratie/licenties van MusiCAD te maken heeft.
Margreet
Betatester
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 08 apr 2007, 16:10

Waar blijft mijn licentie?

Ongelezen bericht door Margreet » za 21 apr 2007, 08:19

Waar blijft mijn licentie. Ik heb al betaald en me ook aangemeld. Duurt het nog lang?
Als je nog geen registratie hebt gedaan zou het wel eens heel lang kunnen duren, want voor de licentie zijn registratiegegevens nodig. Zonder die gegevens kunnen we geen licentie maken al zouden we willen... ;-)

Zie HELP|Registratie . Sturen gaat direct vanuit MusiCAD.

Als er geen directe internetverbinding mogelijk is kan dat desnoods ook per e-mail of per brief/fax, houd dan wel rekening met langere doorlooptijd.

Het maken van een licentie is - helaas - niet volledig geautomatiseerd. Als er een registratie binnenkomt moet die gematcht worden met de betaling. Als alle gegevens binnen zijn is een licentie in principe snel geregeld maar het blijft deels handwerk, en er gaat wel eens iets mis. Neem even contact op met helpdesk@musicad.nl om na te gaan wat er mogelijk mis is gegaan.

Voor de volledigheid staan hieronder alle stappen op een rijtje:
  • aanmelding op de website met vermelding van naam en e-mail-adres
  • ontvangst van mailtje met download-link
  • downloaden en installeren van MusiCAD
  • uitproberen!
indien tevreden:
  • registratie - ga naar [Help|Registratie], doorloop alle schermen, vul in ieder geval naam en e-mail-adres in, en klik op [verstuur];
  • betaling - maak het verschuldigde bedrag over o.v.v. het eerder gebruikte e-mail-adres. Het hangt een beetje van de bank af hoe lang e.e.a. duurt (weekend/feestdagen/welke bank). ING->ING kunnen we meteen zien.
  • De licentie volgt in principe binnen 1 werkdag.
  • Neem even contact op als er geen licentie wordt ontvangen en wel alle stappen hierboven zijn doorlopen; er gaat wel eens iets mis... :red:

Plaats reactie