Computercrash! wat nu?

Veel voorkomende vragen over alles wat met installatie/registratie/licenties van MusiCAD te maken heeft.
Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Computercrash! wat nu?

Ongelezen bericht door Musys » wo 13 aug 2008, 09:45

Door een crash - mijn harde schijf heeft het begeven - ben ik alle gegevens van MusiCAD kwijt. Wat moet ik nu?
Op onze websites kunt u het programma opnieuw downloaden.
http://www.musicad.nl
http://www.musicad.com
Downloaden vanuit het forum kan ook mits u ingelogd bent als forumlid.

Na installatie vult u de registratieschermen in gebruikt u de de knop "verstuur" om de aanvraag voor een licentie naar ons op te sturen.
registratie11.gif
registratie11.gif (9.95 KiB) 11648 keer bekeken
Als uit de aanvraag blijkt (de 'aanvraagcode' en registratienaam verschaffen ons hierover duidelijkheid) dat het dezelfde PC betrof als waarvoor u een eerdere licentie had aangeschaft dan ontvangt u van ons de licentie voor de betreffende computer zonder verdere kosten.

Voor een nieuwe of drastisch gereviseerde PC (nieuwe hardware) maakt u eerst 10 euro over, waarna van ons een nieuwe licentie voor die computer opgestuurd krijgt. Probeer eerst of de oude licentie nog werkt; bij kleine wijzigingen zoals een andere schijf blijft de oude licentie veelal geldig.

Eerder gemaakte muziek kunt u weer terugzetten - mits u deze op een veilige plek bijv. een USB-stick had bewaard.

Robrecht
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 19 jul 2010, 23:00

Re: Computercrash! wat nu?

Ongelezen bericht door Robrecht » ma 19 jul 2010, 23:02

Blijft dit geldig bij overzetting naar een Win7?
Mijn PC is geformatteerd, maar qua hardware is er quasi niets veranderd. (Enkel een harde schijf bij gestoken).
Ook is Windows geüpdraded naar Win7.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Re: Computercrash! wat nu?

Ongelezen bericht door Musys » ma 19 jul 2010, 23:26

Blijft dit geldig bij overzetting naar Win7?
Mijn PC is geformatteerd, maar qua hardware is er quasi niets veranderd (enkel een harde schijf bij gestoken).
Ook is Windows geüpgraded naar Win7.
Ook bij een schone installatie van een nieuw besturingssysteem op een nieuwe schijf zou de licentie in principe moeten blijven werken.

Plaats reactie