ongeldige noothoogte en Linux

Vraagt u maar... (antwoorden mag uiteraard ook!)
FredPaul
Berichten: 5
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 10:41

ongeldige noothoogte en Linux

Ongelezen bericht door FredPaul » wo 17 feb 2010, 15:11

Mijnheer/ Mevrouw,
 
Ik ben in bezit van een Windows xp versie van MusiCad versie 301 626. Voor mijn normale werk gebruik ik echter Linux UBUNTU de nieuwst versie.
Als ik  met MusiCad wil werken moet ik steeds de computer afsluiten en Windows opstarten
 
Mijn vraag is  zijn er al ontwikkelingen in die richting van een Linux versie van MusiCad
 
Een volgende vraag is een fout melding "Ongeldige noothoogte"
Ik heb het forum al afgezocht maar kan eigenlijk de oplossing niet vinden.
 
Het gaat hier op en sonate voor Traverso en Viola da Gamba. Ik heb vele keren de oorspronkelijke partijen vergeleken met wat ik in Musicad in gebracht heb maar kan geen fouten ontdekken.
 
Ik begrijp dat u misschien meer informatie moet hebben of mogelijk  het musicad bestand van de betreffende sonate. Natuurlijk zend ik die graag per email.
 
Vriendelijke groet
 
FredPaul Vogel

Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Re: ongeldige noothoogte en Linux

Ongelezen bericht door Musys » wo 17 feb 2010, 19:43

Ik ben in bezit van een Windows xp versie van MusiCad versie 301 626.
Voor mijn normale werk gebruik ik echter Linux UBUNTU de nieuwst versie.
Als ik met MusiCad wil werken moet ik steeds de computer afsluiten en Windows opstarten
Mijn vraag is zijn er al ontwikkelingen in die richting van een Linux versie van MusiCad
Zie het onderwerp Linux op het forum.
Een volgende vraag is een fout melding "Ongeldige noothoogte"
Ik heb het forum al afgezocht maar kan eigenlijk de oplossing niet vinden.
De melding ongeldige noothoogte wordt gegeven als MusiCAD een noot tegenkomt die (veel) te hoog of te laag is.
Bij normale invoer zou zoiets niet mogen voorkomen. Om daar iets meer over te kunnen zeggen is het probleemveroorzakende nodig.

Plaats reactie