geluid

Vraagt u maar... (antwoorden mag uiteraard ook!)
ina346
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 17:35

geluid

Ongelezen bericht door ina346 » zo 06 dec 2009, 19:29

Ik begon met het invoeren van een melodie, bij afluisteren prima. andere dag ga ik weer naar de melodie, ik wil het transponeren, heb ik gedaan, maar ik krijg gelijk geen geluid meer. Heb het opgeslagen, ben naar windows mediaplayer gegaan heb het opgelslagen bestand opgeroepen en het speelt met geluid en al. waarom kan ik niet meer in het programma het geluid afspelen? wat heb ik verkeerd gedaan.\eerst ging het gewoon goed, maar de andere dag was het geluid weg.
ra ra hoe kan dat?

Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Re: geluid

Ongelezen bericht door Musys » zo 06 dec 2009, 19:54

Ik begon met het invoeren van een melodie, bij afluisteren prima. Andere dag ga ik weer naar de melodie, ik wil het transponeren, heb ik gedaan, maar ik krijg gelijk geen geluid meer. Heb het opgeslagen, ben naar windows mediaplayer gegaan heb het opgeslagen bestand opgeroepen en het speelt met geluid en al. waarom kan ik niet meer in het programma het geluid afspelen? wat heb ik verkeerd gedaan. Eerst ging het gewoon goed, maar de andere dag was het geluid weg.
ra ra hoe kan dat?
MusiCAD muziekbestanden zijn in feite tekstbestanden die door een programma als mediaplayer niet afgespeeld kunnen worden. Windows mediaplayer kan wel MIDI-bestanden afspelen (welke door MusiCAD gemaakt kunnen worden). Mediaplayer lijkt nog wel eens het MIDI-volume naar 0 te zetten, waarschijnlijk is dat hier gebeurd.

Zie ook: http://nl.musicad.eu/forum/viewtopic.php?f=2&t=45

Plaats reactie