Een mol wordt niet juist ingevoerd

Vraagt u maar... (antwoorden mag uiteraard ook!)
piq
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 jul 2008, 10:48

Een mol wordt niet juist ingevoerd

Ongelezen bericht door piq » zo 20 jul 2008, 09:29

Mollen hebben iets tegen me, ik voel het. Als ik een bij een E een mol invoer (en ik vermoed dat er bij andere noten ook wel zoiets zal gebeuren) zonder dat daar reeds een E-mol van de zelfde hoogte in dezelfde maat staat (anders kon ik daar nog begrip voor opbrengen), dan maakt het programma van mijn E - horresco referens (Vergilius) - een D! Waar heb ik dat verdiend?

Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Re: Een mol wordt niet juist ingevoerd

Ongelezen bericht door Musys » di 29 jul 2008, 20:06

Mollen hebben iets tegen me, ik voel het. Als ik een bij een E een mol invoer (en ik vermoed dat er bij andere noten ook wel zoiets zal gebeuren) zonder dat daar reeds een E-mol van de zelfde hoogte in dezelfde maat staat (anders kon ik daar nog begrip voor opbrengen), dan maakt het programma van mijn E - horresco referens (Vergilius) - een D! Waar heb ik dat verdiend?
Waar je dat verdiend hebt zou ik niet weten maar "Quidquid latine dictum sit, altum viditur"...
Kun je in detail aangeven hoe je MusiCAD zo ver hebt gekregen (welke knoppen/menu's/muishandelingen)?

piq
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 jul 2008, 10:48

Re: Een mol wordt niet juist ingevoerd

Ongelezen bericht door piq » wo 30 jul 2008, 19:55

Hartelijk bedankt voor je antwoord! Nu, het probleem (nu ja, "probleem") is intussen opgelost: ik had gewoon de richtlijnen voor het plaatsen van verhogingen/verlagingen slecht gelezen.

Plaats reactie