Foutcode 3202

Vragen over foutcodes in MusiCAD
Gebruikersavatar
Musys
Betatester
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 23:48

Foutcode 3202

Ongelezen bericht door Musys » zo 27 sep 2009, 10:48

Als ik een bestand opsla, dan krijg ik een melding "dit zou niet mogen voorkomen, foutcode 3202". Als ik daarna het opgeslagen muziekje open zijn alle noten door elkaar gehusseld! Wat moet ik hiermee?
Wat er precies aan de hand is wordt pas duidelijk als we wat recente gegevens van de betreffende computer krijgen.

MusiCAD 3:
Doorloop onder [Help|Registratie] alle schermen en gebruik de knop Verstuur/Verzend waardoor de huidige registratiegegevens aan ons worden verstuurd.

MusiCAD 4:
Ga naar [Help|Info] en druk op de knop [rapport]

Om snel verder te kunnen werken vul je bij [Help|registratie] als licentie 0 in waarna MusiCAD in de evaluatieversie alsnog weer bruikbaar is.

MaraO
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 02 dec 2011, 15:36

Re: Foutcode 3202

Ongelezen bericht door MaraO » wo 20 jan 2021, 18:46

Ook ik kreeg steeds foutcode 3202 waarna het opslaan van een verandering een gescrambelde versie teruggaf. Puzzelend zag ik dat op mijn buroblad MusiCad versie 3 stond, terwijl ik dacht versie 4 te hebben. In mijn programma's stonden beide versies. Ik heb versie 4 geopend en die werkt probleemloos, geen foutcodes meer. Mogelijk dat de sleutel, getoond in versie 3, voor versie 4 bestemd was, geen idee. Maar ik ben nu versie 3 kwijt dus ga verder met versie 4. Misschien was dat de oorzaak van de foutcode en heeft iemand hier iets aan

Plaats reactie